Методичний посібник ПДС
Засідання у 2016-2017 н.р.
Фотозвіти з семінарських засідань
З А С І Д А Н Н Я № 1
Жовтень 2016 р. Базова школа – ЗНЗ № 1
ТЕМА: «Система роботи вчителя-словесника над поняттями теорії літератури»
І Теоретична частина.
1.
Теоретико-літературні поняття в курсі
шкільної програми з української літератури.
2.
Методика роботи щодо формування літературних
понять у середніх класах.
3.
Опрацювання теорії літератури під час
підготовки випускників до ЗНО .
ІІ Практичний блок.
Майстер-клас,
практичний тренінг, відкритий урок з досвіду роботи вчителів школи.
З А С І Д А Н Н Я № 2
Грудень 2016 р. Базова школа – Г № 5
ТЕМА: «Роль абнотивності як складової
комплексу професійних компетентностей учителя у процесі формування особистості учня»
І Теоретична частина.
1.
Розвиток абнотивності вчителя-словесника,
здатного надати психолого-педагогічну підтримку творчо обдарованим учням.
2.
Створення умов для творчого розвитку учня на
засадах виховання креативного педагога у сучасній школі.
ІІ Практичний блок.
Майстер-клас,
практичний тренінг, відкритий урок з досвіду роботи вчителів школи.
З А С І Д А Н Н Я № 3
лютий 2017 р. Базова школа – Г № 10
ТЕМА: «Методичні засади педагогіки
толерантності. Виховання толерантної особистості на уроках філологічного циклу»
І Теоретична частина.
1. Принципи та
завдання педагогіки толерантності.
2. Формування толерантної особистості в навчально-виховному
процесі сучасної школи.
3. Методика виховання толерантності учнів у викладанні
предметів філологічного циклу.
ІІ Практичний блок.
Майстер-клас,
практичний тренінг, відкритий урок з досвіду роботи вчителів школи.
З А С І Д А Н Н Я № 4
Березень 2017 р. Базова школа – НВК № 16
ТЕМА: «Акмеологічний підхід до навчання і
виховання конкурентоспроможної особистості»
І Теоретична частина.
3.
Сутність акмеологічного підходу та його
перспективність для сучасної школи.
4.
Умови підвищення якості сучасної освіти.
5.
Використання акмеологічних технологій на
уроках філологічного циклу.
ІІ Практичний блок.
Майстер-клас,
практичний тренінг, відкритий урок з досвіду роботи вчителів школи.
Засідання у 2015-2016 н.р.
З А С І Д А Н Н Я № 3
Квітень 2016 р. Базова школа – ЗНЗ № 6
ТЕМА: «Шляхи реалізації виховного потенціалу сучасного уроку української мови та літератури»
І Теоретична частина.
1.
Інтеграція інноваційних технологій виховання
з метою реалізації виховного аспекту сучасного
уроку словесності.
2.
Реалізація виховного потенціалу уроку
української мови та літератури при формуванні самодостатньої особистості
школяра.
3.
Виховання громадянина-патріота як
пріоритетний напрямок роботи.
ІІ Практичний блок.
1.
Майстер-клас.
2.
Відкритий
урок.
Лютий 2016 р. Базова школа – ЗНЗ № 13
ТЕМА: «Застосування
тестових технологій на уроках української мови та літератури»
І Теоретична частина.
1.
Впровадження
новітніх технологій навчання, що ґрунтується на нових підходах щодо подання, засвоєння
та контролю знань
2.
Тестові
технології як сучасний метод контролю та оцінювання знань, умінь і навичок.
3.
Тестові
завдання для розвитку репродуктивного, аналітико-синтетичного та продуктивного
мислення школярів.
ІІ Практичний блок.
1.
Практичний тренінг.
2.
Відкритий урок.
Листопад 2015 р. Базова школа –ЗОШ № 7
ТЕМА: «Розвиток
пізнавальної активності учнів на уроках словесності через призму діяльнісного
підходу»
І Теоретична частина.
1. Використання технології особистісно-діяльнісного
підходу навчання в освітньому процесі.
2. Організація розумової індивідуальної та колективної
діяльності учнів на уроках
філологічного циклу.
3.
Сучасні прийоми
активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні української мови та літератури.
ІІ Практичний блок.
1. Майстер-клас. 2. Відкритий урок. 3. Заняття зі спецкурсу. 4. Засідання гуртка журналістів.
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ЗАСІДАНЬ
ПДС УЧИТЕЛІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА
ЛІТЕРАТУРИ
на 2014-2017 н. р.
№
|
ЗНЗ
|
РІК
|
ТЕМАТИКА
|
1
|
25
|
жовтень 2014
|
Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах роботи в школі.
|
2
|
4
|
грудень 2014
|
Формування самоосвітньої компетенції
старшокласників у процесі навчання української мови та літератури й підготовки до ДПА та ЗНО.
|
3
|
14
|
квітень 2015
|
Інноваційні форми роботи щодо формування писемного мовлення як
складової мовленнєвої компетентності школярів.
|
4
|
15
|
лютий 2015
|
Впровадження технології формування навичок
самовдосконалення учнів в умовах Школи сприяння здоров’ю.
|
5
|
7
|
листопад 2015
|
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках
словесності через призму діяльнісного підходу
|
6
|
13
|
лютий 2016
|
Застосування тестових
технологій на уроках української мови та літератури.
|
7
|
6
|
квітень 2016
|
Шляхи
реалізації виховного потенціалу сучасного уроку української мови та літератури.
|
8
|
1
|
жовтень 2016
|
Мультимедіа-технології
. Елементи медіаосвіти у процесі
навчання української мови та літератури.
Система роботи вчителя-словесника над
поняттями теорії літератури.
|
9
|
5
|
грудень 2016
|
Акмеологічний
підхід до навчання і виховання конкурентоспроможної особистості.
|
10
|
10
|
лютий 2017
|
Методичні
засади педагогіки толерантності. виховання толерантної особистості на уроках
філологічного циклу.
|
11
|
16
|
квітень 2017
|
Абнотивність як складова
комплексу професійних компетентностей учителя у процесі формування особистості учня
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий